Club-informatie

Club-Informatie

Entree1Schietsportvereniging het ‘t Veen is een gezellige vereniging met een gemoedelijke sfeer. Veel mag, niets hoeft. We hebben een eigen gebouw met 12 en 25 meter banen. Door de kogelvanger van zand is er op de 25 meter baan met bijna elk kaliber te schieten. Naast het schieten op de eigen banen zijn er nog diverse mogelijkheden om bijvoorbeeld met groot kaliber (historische zwartkruit) wapens te schieten over grotere afstanden. De vereniging bestaat uit gemiddeld 140 leden, zowel dames als heren.

Naast de schietbanen beschikken we over een gezellige kantine genaamd “De Merel”. Hier kan men aan de bar of aan de stamtafel onder het genot van een biertje (uiteraard na het schieten) nog even gezellig napraten. Naast het schieten is het ook belangrijk de ervaringen en interesses met de medeschutters te delen.

Van 26 leden bij het begin in 1992 is schietsportvereniging ‘t Veen uitgegroeid naar een ledental van ± 120 leden.