Gastschutters

Bij Schietsportvereniging ‘t Veen kan tijdens de normale openingstijden óók een baan gehuurd worden, dus wil je als gastschutter eens komen schieten dan ben je van harte welkom.

Gastschutters in het bezit van een verlof betalen alleen de baanhuur en mogen onbeperkt en zonder begeleiding schieten. De baanhuur bedraagt 10€ per persoon voor onbeperkt baangebruik tijdens de openingsuren. Verenigingsmunten zijn verkrijgbaar via een papiergeldautomaat aan de wand, een briefje van 10€ levert 7 muntjes op.

Op de vereniging zijn diverse kalibers munitie verkrijgbaar waaronder de standaard .22LR en 9mm, naast een baan kunnen ook wapens worden gehuurd.

Let er s.v.p. wél even op dat je een identiteitsbewijs en je KNSA-licentie meeneemt, die zijn wettelijk verplicht.

Tot ziens bij Schietsportvereniging ‘t Veen!

COVID: Schietsportvereniging 't Veen is weer volledig geopend . De Covid maatregelen handen wassen, 1.5m afstand houden, mondkapje gelden standaard. Daarnaast is een QR code, negatieve testuitslag afgelopen 24 uur of volledig inentingsbewijs verplicht. Kom niet naar de vereniging als je geen ervan hebt.